Şənbə , Noyabr 16 2019
Ana səhifə / Media / Günorta yuxusunun 5 MÜHÜM FAYDASI

Günorta yuxusunun 5 MÜHÜM FAYDASI

Hal hazırda fizioloqlar insanlara gün ərzində bir dəfə deyil, 2 dəfə yatmağı tövsiyə edir. Gecə yuxusu 7 saatdan az və 9 saatdan çox olmamalıdır.

Günorta isə alimlər saat 13.00-15.00 arası 20-30 dəqiqə ərzində (bundan artıq yox!) yatmağı tövsiyə edir. Belə qısa günorta yuxusunun bir neçə mühüm faydası var:

1. Sinir sistemində gərginlik azalır, beyin dincəlir.

2. Stress azalır.

3. İş qabiliyyəti xeyli artır.

4. Qocalıqda ağıl zəifliyinin səbəbi olan Alsheymer xəstəliyinin riski azalır.

5. İdrak prosesləri yaxşılaşır. Bu xüsusilə tələbələr və məktəblilər üçün vacibdir.

Qısamüddətli günorta yuxusu gecə yuxusuna mənfi təsir etmir.

Onu da nəzərə almaq lazımdır ki, günorta 30-40 dəqiqətən artıq yatan insanlar oyandıqdan sonra əksinə özünü süst, yorğun hiss edir, onların iş qabiliyyəti azalır, idark prosesləri zəifləyir.(sagalamolun.az)

Həmçinin oxuyun

Uğur devizi “Xəbər bizim işimizdir” olan agentlik – APA 15 yaşında

“APA xəbər verir ki…” 15 ildir qəzet və saytların əsas xəbərlərinin ilk cümləsi belə başlayır. …

Bir cavab yazın