Sosial şəbəkənin paylaşımlarının insanlara çatdırılma faizi getdikcə aşağı düşməyə başlayır. 2014-cü ildən başlayan bu azalma 2017-ci ilin noyabr ayında pik həddinə çatıb. Beləki , yuxarıda qeyd etdiyim misala uyğun nəticə əldə olunur.
Səbəbləri :
“Facebook” rəhbərliyi etdiyi açıqlama da bunun səbəbi belə izah edir : Sosial şəbəkədə səhifələrin sayı getdikcə artmaqdadır. Bu səhifələrin bir çoxu istifadəmçi saylarını müxtəlif yollarla artırırlar. İstər eyni adlı səhifələrin birləşməsi istərsə də , müxtəlif virus proqramlarla user sayının artırılması. Birinci qeyd etdiyimiz kateqoriyadan olan insanların səhifəyə cəlb olunmasında qanuni olaraq heç bir problem yoxdur. Ancaq onların əvvəl bəyəndikləri səhifə əyləncə kateqoryasında idisə, yenidən adı dəyişmiş səhifə başqa kateqoriyaya aiddir. Həmin istifadəçilərin bir çoxu öz profillərində “sevdiyi , xoşladığı ” informasiyalar haqqında məlumatlar yerləşdirib. Facebook filtirləri bu məlumatları seçərək həmin istifadəçinin yanlız o tip məlumatları görməsinə çalışır. Fərqi yoxdur , həmin istifadəçi digər kateqoriyadan olan hər hansı səhifəni bəyənib ya yox. Bununla da səhifənin paylaşımları daha az insana çatır. Bundan əlavə istifadəçilər Ana Səhifələrində bəyəndikləri paylaşımlara uyğun da filtirləmə aparılır. Yəni , mən əgər “Feed” də qarşıma çıxan hansı paylaşımları bəyənirəmsə , şəbəkə növbəti dəfə yenə o kateqoriyadan olan paylaşımları qarşıma çıxarır. Buda səhifələrin çatdırılma sayını olduqca aşağı düşməsində rol oynayır.
İkinci bir səbəb :
“Facebook” hər zaman, bütün bunları reklam satmaq üçün etmədiyini desə də bu inandırıcı görünmür. Şəbəkənin günü-gündən artan reklam şərtləri və asan reklam üsulları buna bariz nümunədir. Artıq paylaşımımızı , səhifəmizin müəyyən hissəsinə çatdırmaq üçün şəbəkənin ödənişli reklamlarından istifadə etməliyik.
Bəs bütün bunlara baxmayaraq ödənişsiz, çatdırılma sayını necə artırmaq olar ?
Bunun üçün dünyanın bir çox məşhur sosial şəbəkə menecerləri tövsiyyələr edir :
1. Paylaşımlarda link sayını azaltmağa çalışın. ( Yəni hər hansı saytın məlumatı paylaşanda çatdırılma birə on azalır)
2. Video paylaşımlara üstünlük verin. ( Son zamanlar ölkəmizdə də bunun şahidi oluruq. Ən mənasız videolara minlərlə bəyənmə gəlir )
3. Uzun statuslar yazmayın. ( Statuslarda hərf sayı maksimum 70 olsun)