Cümə axşamı , Mart 28 2024
Ana səhifə / Aktual / 50 min nəfər niyə biabırçı nəticə göstərdi? – Buraxılış imtahanlarından bəzi sualların çıxarılması təklif olunur

50 min nəfər niyə biabırçı nəticə göstərdi? – Buraxılış imtahanlarından bəzi sualların çıxarılması təklif olunur

Builki buraxılış imtahanlarında 92 673 nəfər iştirak edib. Onlardan təxminən 23 650 nəfər 0-50 bal arası, təxminən 300 nəfər 0 bal nəticə əldə edib. 10 800 nəfər isə 200 baldan yüksək nəticə göstərib.

Qeyd edilən bu hal bir müddətdir sosial mediada tənqid olunur. Bildirilir ki, buna səbəb uşaqlar arasında “Tik-Tok” kimi sosial şəbəkələrə meylin artması, o cümlədən distant təhsilə görə şagirdlərin dərsə olan marağının azalmasıdır. DİA.AZ-ın məlumatına görə, mövzu ilə əlaqəli Sfera.az-a açıqlama verən təhsil üzrə ekspert Kamran Əsədov deyib ki, istər 9-cu, istərsə də 11-ci siniflərin buraxılış imtahanlarında çətinliklər yaradan məsələ situasiya tipli suallardır:

“Yəni yazılması birbaşa imtahan iştakçısı tərəfindən tələb olunan suallar var ki, onların cavablandırılması uşaqlara çətinlik törədir. Onlar daha çox qapalı tipli testləri həll edə bilirlər, açıq və situasiya tipli sualların cavablandırılması isə abituriyentlər tərəfindən faiz olaraq aşağıdır. Bu, ciddi amildir. Hesab edirəm ki, biz buraxılış imtahanlarından bu cür sualları (situasiya tipli) çıxarmalıyıq. Yalnız qapalı və açıq tipli suallarla uşaqların testlərini biz daha problemsiz yoxlaya bilərik. İllərdir qəbul və buraxılış imtahanlarının nəticələrindən narazıyıq. Buraxılış imtahanlarında test tapşırıqlarının olduğu sual kitabçasının verilməməsi mənfi haldır. Uşaqların yaxşı nəticə göstərməməsinə səbəb həm də bu amildir. DİM test kitabçalarını versə, uşaqlar onun üzərində işləyə bilərlər”.

Müsahibimiz bildirib ki, bu gün Azərbaycan məktəblisi demək olar ki, oxumur:

“Vaxtının böyük əksəriyyətini sosial şəbəkələrdə, eyni zamanda internet resurslarında keçirir. Düzdür, pandemiya dövründə onlara kompüter, planşet verəndə bu nəticələr gözlənilən idi. Amma hesab edirəm ki, mövcud problemin yaranma səbəbi məhz bir neçə amillə bağlıdır. Təhsil nazirliyi öz öhdəliyinə düşən yükü qaldırmır –nəticələrin yaxşı olmağında maraqlı olmalıdırlar, amma biz bunu görə bilmirik. Yalnız bir ildən sonra imtahan nəticələrini təhlil edirlər, halbuki operativ olaraq hər imtahandan sonra sualları təhlil etməli, məzmunu ilə əlaqəli iş görməlidirlər. Bu gün uşaqlarımız ciddi şəkildə təhsil uğurlarını hazırlıq kursları və repetitorlar sayəsində əldə edirlər. Məktəblər öz funksiyasını yerinə yetirmir. Gənclərin oxumaqdan daha çox əyləncəyə meyl etdiyini görürük və bu, ciddi problemdir. Fikrimcə, bu vəziyyət yaxın illərdə nəticələrin artmamasına gətirib çıxaracaq. Tədrisin keyfiyyətinin aşağı olması qeyd edilən problemləri artırır”.

Həmçinin oxuyun

Quru sərhədlərin açılmaması ilə bağlı yeni versiyalar: Hökumət nədən çəkinir?

Azərbaycanın quru sərhədlərinin daha üç ay bağlı qalması ilə bağlı qəbul edilən axırıncı qərardan sonra …